Известие

Collapse
No announcement yet.

Да се похваля и оплача - 156 2.0 Selespeed

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Да се похваля и оплача - 156 2.0 Selespeed

    Здравейте, отскоро и аз съм в клуба на колата, която завладява всичките ти мечти и желания! Алфа 156 2.0 - Селеспийд (2000г.) на 107 хил. км. вижда се по документите на обслужванията в Италия, с поръчкови елементи в салона на Момо и поръчково озвучение на Босе, кожен салон (бордо), пален елпакет, климатроник, старт бутон за запалване, осветление под седалките в цвета на кожата и тн. Просто преди карах опел , карал съм и Мондео 139 коня, Хюндай купе 140к.с. но като тези 155 коня на алфата не съм виждал, звука на двигателя е страхотен а набирането е в пъти повече от всичко друго мощтно до което съм се докосвал!!! Тази кола завладява с возиа, с комфорт и с ускорение като никоя друга! Имаше и ДжиПиЕс Пайнер с ДиВиДи 9 инча тъчскрийн, но собственика искаше сума за него и се отказах от екстрата, а пазарната цена на въпросния Пайнер е 3360лв


    До тук добре... Щастието ми продължи 2-3 дни. Сега вече и да се оплача и да помоля за помощ!!!

    Вече сте се досетили какво се прецака (или по-точно какво е било прецакано) - Селеспийда разбира се!!! Браво на позналите! Сега ще кажете , че сам съм си виновен като не съм гледал, но колата наистина беше перфектна, в Пловдив я карах и в Динекспрес и в Бош сервиза, бяха очаровани (предполагам е толкова запазена, защото е седяла повече в сервизи отколкото да е карана, но...) Компресии , всичко като ново... Върви като самолет, но само когато върви!!! Вчера в Сити режим ме закъса на кръстошище, не можа да свали от 4-та на първа и зацикли, изклиючи и светна лампата за скоростната, отвъртах, завъртах капачката на казанчето на маслото на селеспийда, та след 5 минути взе че се оправи запали(защото при проблем в селето изключва и запалването) и тръгна нормално. Вечерта пак направи подобен проблем. Забелязвам , че го прави само в Сити режим! прочетох във форума че в Пловдив имало добър майстор за селеспийд - Митко, на пещерско 117. Утре ще ходя при него.

    Моля ви дайте ми съвет какво да правя, при кои майстор да отида в Пловдив? В Динекспресс дали ще помогнат или само ще влошат нещата?

    И Изпбщо да се мъча ли с киолата или да пробвам да я продавам? Има и каско и всичко платено , легна ми близо 8,5К. Имам ли шанс да си възвърна парите, поне 7 и нещо ???

    Много ще съм благодарен за всякакви полезни съвети! Б;агодаря ви предварително!!!
    Last edited by stodev; d.m.y г., 12:00.
    Alfa 156 Selespeed (2.0, 155hp, 2000g.)

  • #2
    Еее, ама какво си се разбързал да я продаваш. Малко проблемче и леле мале. Не знаеш какво й е точно, а бързаш. Ако при всеки проблем ще искаш да я махаш по-добре още сега я давай. Иначе всичко се оправя- всичко. Ако едните майстори не могат, то има други, които ще успеят. Просто малко търпение и средства и си в джаза. И моята правеше проблеми, оказа се, че и трябва прекалибровка на съединителя- 2 часа и 50 кинта и готово. Провери първо какво е, тогава мисли какво да я правиш.
    Alfa Romeo 156 2.0 '99 Selespeed
    ALFA- Always Looking For Assistance

    Comment


    • #3
      селеспийд

      Може би си прав, прекалено черногледо гледаме българите понякога на нещата! Просто се наплаших като пропрочетох из форума разни космически суми като 5000лв за робота, сфери, електроники и тн, неща дето не мога и да зпомня всичките. Вчера ми преведоха и няколко поста от ИТ форуми в които споменават , че често проблема е и във версията на софтуера на електрониката , която управлява робота и тн. Но те порблемите може да са стотици, ще проуча и ще кажа какво става...

      Ако има някой запознат точно с този проблем на неговия селеспийд нека да сподели, плс...
      Alfa 156 Selespeed (2.0, 155hp, 2000g.)

      Comment


      • #4
        И софтуера се ъпдейтва, сферата ако изпуска и тя се сменя, ремонтира и т.н. Цифрите не са космически, но не е като да оправяш гоуф.
        Alfa Romeo 156 2.0 '99 Selespeed
        ALFA- Always Looking For Assistance

        Comment


        • #5
          Колега дай като не ти харесва колата да правим бартер. Моята е с ръчна кутия и е много запазена. И всичко и е сменено по електрониката и двигателя. Окачването е 6. Салона няма и грам забалежка. Чип тунинг има. Върви колкото твоята
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            ...

            Stodev имаш ЛС

            Comment


            • #7
              Благодаря svenzbg за телефона на майстора, мисля че е същия Митко, на който и аз звънях сутринта...
              Благодаря на всички за куража По принцип този модел коли ме завладя, така че дори и абртер да направя един ден, ще е за алфа, може би просто ще направя компромис за автоматика... Може и тъпо да прозвучи, но свободното време , с което разполагам е толкова оскъдно, че проблеми по колата дори и малки просто ме съсипват Последното не го взимайте под внимание , че доста ще ме нахранят сигурно за подобно изказване...

              Мерси още веднъж на всички ще пиша как стоят нещата със селето...
              Last edited by stodev; d.m.y г., 14:31.
              Alfa 156 Selespeed (2.0, 155hp, 2000g.)

              Comment


              • #8
                колега! голяма красавица е! трябва да си луд да я продадеш
                късмет ти пожелавам!
                Аlfa156 1.8TS 2000

                Comment


                • #9
                  Успех колега и не се отчайвай, после кефа ще бъде двойно по-голям.Дано проблема да се реши бързо и в нормални финансови рамки...
                  sigpic
                  Alfa Romeo 156 1.6 16V Twin Spark
                  .:: My PRECIOUS ::.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от stodev Покажи съобщение
                    ... пален елпакет, двузонов климатроник, старт бутон за запалване ...
                    Сигурен ли си в двузоновия климатик? На снимките е купе преди вътрешния FL.
                    sigpic 156SW 1.9JTD 16V

                    Comment


                    • #11
                      Ами като цяло и аз съм чел, че след 2002 г тоя селесспийд не прави проблеми, а преди това е на късмет, ама и аз те съветвам да си го оправиш и да си гледаш кефа, а иначе можеш да пробваш и в сервизите в общ технически в софия, има си три, четъри най препоръчвани
                      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                      Нагоре по стълбата, която води надолу
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        В динекспрес не стъпвай никога,от опит ти казвам.Успех с ремонта колата.
                        Alfa Mito 1.4
                        156 2.0 155 ex
                        156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                        Comment


                        • #13
                          ..

                          Здравейте, ще разкажа какво се случи предните 2 дни! Търсих този майстор Митко в Пловдив, но се оказа доста зает човек и все пътува за Софиа, не можах да го издиря и тн. Пратиха ме в сервзи специално за автоматични кутии в Пловдив, уж най-добрия в цяла южна БГ и тн... Хареса ми единствено, че когато отидох в срвиза майстора веднагически си призна че не разбира от Селе, а само от пълни автоматици, и ме прати на единствения , човек който разбирал от Селеспийд в Пловдив от официалните сервизи!!! Та въпросния срвиз е "Пенев" до Бош един до друг са...

                          Наистина отзивите за Пенев сервиза в Пловдив са отлични , почти всеки се хвали , че там са добри майстори и тн... Закарах им я! Майстора провери какви грешки е записала колата, но за съжаление каза, че грешките са много защото при проблем в превключването на скорост в селето, електрониката записва всеки един ход проба-хрешка на робота, от което се вижда че има проблем в избирането на скорост, но не се разбира къде точно е проблема... Това било така, защото ако има проблем с дадена скорост, софтуера е настроен така, че да търси най-близкото удачно решение за да не остане колата на пътя...

                          Та заключението на майстора е , че проблема е в самата скоростна кутия, тя затруднява робота да превклячи 1-ва и 3-та, според него и затова се шашва цялата работа... Аз му казах, че колата и в спряло състояние не иска да пали понякога и показва че е на 4-та скорост, но той пак твърдеше , че преди всичко трябва да се види скоростната кутия и после да семисли за робот и тн... Но не бил софтуерен проблема...

                          Нещо не ми се стори убедителен много, но в крайна сметка нямам време да ходя по мъките всеки ден та им я оставих... Само за да свалят и отворят ще ми коства 250лв, а ако има и за ремонт нещо по кутията за трруд още 100лв + части, тъй че над 350лв... ОК, ама аз не съм убеден че е кутията хора... Защото не виждам логика, като я паля да ми пише че е на 4-та скорост и да не може да освободи!!!

                          Единственото обяснение е , ако наистина е кутията рпоблема е, че колата е настроена след изключване на двигатела да си вкарва на скорост, за да се обезопаси, да не тръгне по някое надолнище например... аз не разбирам, сигурно разсъжденията ми са много наивни, но аз лично не мисля че скоростната кутия ще се окаже проблема!!! А и да не говорим , че самия автоматик пази кутията, няма насилствено ръчкане , което да я исносва... и кола на 107 хил км. да е с разбита кутия и то от автоматик, не ми се вярва! Май трябваше да хвана пътя за София още първия път и да не се занимавам с учещи се майстопри в пловдив...

                          Та ще олекна с 350лв , че и повече и дано се оправи, иначе... пак ходене по мъки после!!!
                          Alfa 156 Selespeed (2.0, 155hp, 2000g.)

                          Comment


                          • #14
                            Ами колега препоръчвам ти да погледнеш сервизите в общ технически в София и да отидеш в някой от тях за де не даваш излишни 350 лв и да си пак на изходна позиция /Лисан, Бобо или Ванто трейд бих ти препоръчал/
                            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                            Нагоре по стълбата, която води надолу
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                              Ами като цяло и аз съм чел, че след 2002 г тоя селесспийд не прави проблеми, а преди това е на късмет, ама и аз те съветвам да си го оправиш и да си гледаш кефа, а иначе можеш да пробваш и в сервизите в общ технически в софия, има си три, четъри най препоръчвани
                              Всички Селеспииди след 100 000 км.се бъгватНаправо са зи оплакване всички собственици на Селеспиид
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment

                              Working...
                              X